Αρχική ΣελίδαSite Map Συστήματα Προγραμματισμού Time/systemΕκπαιδευτικές ταινίες και μέσα επιχειρησιακής επιμόρφωσηςΕνδοεπιχειρησιακά σεμινάρια και προγράμματα επιμόρφωσηςΠρακτικές ιδέες για ανάπτυξη και αποτελεσματικότηταΕπικοινωνία με την PANOPTRON
 

Η τέχνη της πώλησης

Κύριες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτουν όσοι βρίσκονται μέσα στο σύγχρονο κόσμο της πώλησης

Η ικανότητα μιας επιχείρησης να πείθει τους πελάτες της να αγοράσουν είναι σήμερα σημαντικότερη παρά ποτέ. Το πλεονέκτημα στις πωλήσεις που αναζητούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις μπορεί να βρεθεί στους ανθρώπους τους - σε ανθρώπους που κατανοούν την πώληση, που αντιλαμβάνονται τη σπουδαιότητα της δημιουργίας άριστης εντύπωσης και που έχουν εκπαιδευτεί στις δεξιότητες που απαιτούνται για να μπορούν να επιτυγχάνουν περισσότερες πωλήσεις από οποιονδήποτε άλλο.

Το σεμινάριο εστιάζεται στις κύριες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτουν όσοι βρίσκονται μέσα στο σύγχρονο κόσμο της πώλησης. Αφορά άμεσα στη λιανική πώληση αλλά οι δεξιότητες που εξετάζονται είναι οι στοιχειώδεις που πρέπει να διαθέτουν όλοι όσοι ασχολούνται με πωλήσεις.

Σκοπός του σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξοπλίσει το προσωπικό μιας επιχείρησης με όλες τις δεξιότητες και τεχνικές που χρειάζεται για να προσεγγίσει ευκαιρίες πώλησης με επαγγελματισμό, διακριτικότητα και αυτοπεποίθηση.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο θα αποδειχθεί ωφέλιμο για κάθε άτομο που ασχολείται με πωλήσεις. Απευθύνεται κυρίως σε άτομα που ασχολούνται με τη λιανική πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, ανεξάρτητα από το αν εργάζονται σε εμπορικά καταστήματα, τουριστικές επιχειρήσεις ή χρηματοοικονομικούς και ασφαλιστικούς οργανισμούς. Μπορεί να χρησιμεύσει για εισαγωγική εκπαίδευση για αρχάριους καθώς και για επιμόρφωση έμπειρων πωλητών.

Εκπαιδευτικοί στόχοι

Όσοι παρακολουθήσουν το σεμινάριο θα είναι σε θέση

Να κερδίζουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους

Να διαπιστώνουν τις ανάγκες των πελατών τους μέσα από προσεκτικές ερωτήσεις

Να προσφέρουν κατάλληλες επιλογές με θελκτικό τρόπο

Να ολοκληρώνουν την πώληση με τρόπο ικανοποιητικό τόσο για τον πελάτη όσο και για την επιχείρησή τους

Κύριες ενότητες

Η σπουδαιότητα της αυτοπεποίθησης

Η πώληση σαν γενική δεξιότητα

Πώς μπορούμε να κερδίσουμε από την πρώτη στιγμή την εμπιστοσύνη του πελάτη

Η σημασία της εμφάνισης

Η σημασία της συμπεριφοράς

Γλώσσα του σώματος

Επαγγελματικές μέθοδοι αρχικής προσέγγισης

Διερεύνηση μέσα από κατάλληλες ερωτήσεις

Ενεργητική ακρόαση

Επιβεβαίωση της κατανόησης

Αναζήτηση ενδείξεων

Η σπουδαιότητα της γνώσης του προϊόντος

Παρουσίαση οφελών και όχι χαρακτηριστικών

Η σημασία της συνεχούς αναζήτησης ευκαιριών για πώληση

Αντιμετώπιση των αντιρρήσεων

Τοποθέτηση των αντιρρήσεων στην ορθή διάσταση

Ενδείξεις κλεισίματος

Μέθοδοι κλεισίματος της πώλησης

Αντιμετώπιση της απόρριψης

Αντιμετώπιση παραπόνων

Αντιμετώπιση δύσκολων πελατών

Προτεινόμενη διάρκεια

8 ώρες (συμπεριλαμβανομένων των διαλειμμάτων)


 
 
       
Copyright PANOPTRON