Σκοπός του σεμιναρίου
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξοπλίσει το προσωπικό μιας επιχείρησης με όλες τις δεξιότητες και τεχνικές που χρειάζεται για να προσεγγίσει ευκαιρίες πώλησης με επαγγελματισμό, διακριτικότητα και αυτοπεποίθηση.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο θα αποδειχθεί ωφέλιμο για κάθε άτομο που ασχολείται με πωλήσεις. Απευθύνεται κυρίως σε άτομα που ασχολούνται με τη λιανική πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, ανεξάρτητα από το αν εργάζονται σε εμπορικά καταστήματα, τουριστικές επιχειρήσεις ή χρηματοοικονομικούς και ασφαλιστικούς οργανισμούς. Μπορεί να χρησιμεύσει για εισαγωγική εκπαίδευση για αρχάριους καθώς και για επιμόρφωση έμπειρων πωλητών.
Εκπαιδευτικοί στόχοι
Όσοι παρακολουθήσουν το σεμινάριο θα είναι σε θέση
Να κερδίζουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους
Να διαπιστώνουν τις ανάγκες των πελατών τους μέσα από προσεκτικές ερωτήσεις
Να προσφέρουν κατάλληλες επιλογές με θελκτικό τρόπο
Να ολοκληρώνουν την πώληση με τρόπο ικανοποιητικό τόσο για τον πελάτη όσο και για την επιχείρησή τους
Κύριες ενότητες
Η σπουδαιότητα της αυτοπεποίθησης
Η πώληση σαν γενική δεξιότητα
Πώς μπορούμε να κερδίσουμε από την πρώτη στιγμή την εμπιστοσύνη του πελάτη
Η σημασία της εμφάνισης
Η σημασία της συμπεριφοράς
Γλώσσα του σώματος
Επαγγελματικές μέθοδοι αρχικής προσέγγισης
Διερεύνηση μέσα από κατάλληλες ερωτήσεις
Ενεργητική ακρόαση
Επιβεβαίωση της κατανόησης
Αναζήτηση ενδείξεων
Η σπουδαιότητα της γνώσης του προϊόντος
Παρουσίαση οφελών και όχι χαρακτηριστικών
Η σημασία της συνεχούς αναζήτησης ευκαιριών για πώληση
Αντιμετώπιση των αντιρρήσεων
Τοποθέτηση των αντιρρήσεων στην ορθή διάσταση
Ενδείξεις κλεισίματος
Μέθοδοι κλεισίματος της πώλησης
Αντιμετώπιση της απόρριψης
Αντιμετώπιση παραπόνων
Αντιμετώπιση δύσκολων πελατών
Προτεινόμενη διάρκεια
8 ώρες (συμπεριλαμβανομένων των διαλειμμάτων)