Αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία
Κύριες δεξιότητες για επαγγελματική τηλεφωνική επικοινωνία
Το τηλέφωνο είναι πανίσχυρο εργαλείο. Κι όμως, συχνά παραβλέπουμε τη δύναμή του, καθώς και μερικά από τα προβλήματά του, λόγω της οικειότητάς του. Κανένα άλλο μέσο επικοινωνίας δεν παρέχει τόσο άμεση πρόσβαση μέσα στο γραφείο ή το χώρο εργασίας. Οι πελάτες γρήγορα σχηματίζουν μια νοητική εικόνα για τον οργανισμό, καλή ή κακή, κι έτσι το πρόσωπο που απαντά στο τηλέφωνο είναι γι’ αυτόν που καλεί ο ίδιος ο οργανισμός.
Αυτό το σεμινάριο παρέχει ουσιώδες μήνυμα για τη σπουδαιότητα της τηλεφωνικής συμπεριφοράς και αποσκοπεί στην ανάπτυξη των κύριων δεξιοτήτων που απαιτούνται για αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία.
Σκοπός του σεμιναρίου
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να επιδείξει τη σπουδαιότητα της ορθής τηλεφωνικής συμπεριφοράς και τον τρόπο επαγγελματικού χειρισμού της τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε άτομο που στο πλαίσιο της εργασίας του απαντά σε τηλεφωνήματα από πελάτες, προμηθευτές κλπ.
Εκπαιδευτικοί στόχοι
Όσοι παρακολουθήσουν το σεμινάριο θα μπορέσουν
Να ανταποκρίνονται σε κάθε τηλεφώνημα με επαγγελματικό τρόπο που παρουσιάζει τον οργανισμό με τον πλέον θετικό τρόπο
Να διεξάγουν μια τηλεφωνική συνδιάλεξη σύμφωνα με μια συγκεκριμένη διαδικασία
Να αντιμετωπίζουν δύσκολες συνομιλίες ή παράπονα στο τηλέφωνο
Να συμβάλουν στην ανάπτυξη και εφαρμογή κατάλληλων συστημάτων μέσα στο τμήμα τους
Κύριες ενότητες
Η σπουδαιότητα της επαγγελματικής τηλεφωνικής συμπεριφοράς
Παράγοντες που επηρεάζουν την ορθή χρήση του τηλεφώνου ως εργαλείου επαγγελματικής επικοινωνίας
Η διαδικασία της τηλεφωνικής επικοινωνίας
Κανόνες επαγγελματικής τηλεφωνικής συμπεριφοράς
Αποτελεσματική χρήση του τηλεφώνου στην εξυπηρέτηση των πελατών του οργανισμού
Αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων
Προτεινόμενη διάρκεια
8 ώρες (συμπεριλαμβανομένων των διαλειμμάτων)
|
|